Travel light, live light, spread the light, be the light.

Idag har jag gjort slutprov och sista examinationsuppgiften i de två kurser jag läst under sommaren! Hade en inlämningsuppgift och en examinationsuppgift som jag gjorde tidigare i veckan. Nu är det bara de obligatoriska betygssamtalen som väntar innan jag blir godkänd (ja, jag gissar att jag klarar uppgifterna och proven). Förutom betygssamtalen är jag solledig fram till 27 augusti! Mitt sista arbetspass på sommarsschemat är på söndag. Det kommer kännas konstigt, jag har jobbat efter schema sedan början av februari. Nu blir det back to timvik om inget annat händer.
 
Igår var mamma och jag på loppis och sålde, efter ett hastigt beslut. Vi skall sälja nästa torsdag också. Det gick absolut bra och jag är supernöjd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0