Hej vad det går!

I söndags tog tre veckors praktik på Arnö Korttidsboende slut. Jag har varvat praktiken med studier och jobb. Har tryckt in Arbetsmiljö och säkerhet på tre veckor och med sista vecka denna vecka. Lagom till en förkylning, slutprov, Yasuragi och mindre jobb. I tisdags gick jag hem en timme tidigare för jag kände mig krasslig, mina kollegor tyckte jag såg febrig ut och som om jag skulle säcka ihop. Var hemma i onsdags från jobbet, jag gick dock till min inbokade tid hos kiropraktorn eftersom det var för sent att avboka. Det var ett intresant möte och en helt ny upplevelse. Jag skrev examinationsuppgift med med resultatet VG. Jag trodde jag var bättre och jobbade igår kväll, men kom hem och kunde aldrig varva ner. Somnade inte förrän efter klockan 4 i morse, efter att jag gått igenom samma saker på jobbet hundra gånger och sjukanmält mig. Idag har jag bara sovit till ca kl 9, inte varit speciellt trött så jag behövt/kunnat sova. Har gjort slutprov med resultatet 22 poäng av 22 möjliga. Jag har nog aldrig fått ett MVG förut. N

Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska slänga in betygssamtal i Omvårdnadskursen idag eller vänta till nästa vecka. Jag håller på packar lite inför Yasuragi imorgon som jag tänkte åka till. Tanken är också att Rikard och jag skall ut till hans föräldrar på middag ikväll. Sen blir det bara lugnt och se någon av filmerna jag hyrde i onsdags.
Postat av: Ann

Kul att ses idag som vanligt!



Puss

2012-06-04 @ 23:23:47
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Linn

Yasuragi - där har jag bara varit en enda gång, men vilket ställe! Det om något är rogivande. Efter det besöket har jag inte klarat av att gå till ett vanligt badhus igen... :-)



Svar: Jo, den lilla prylen uppe till vänster är ett bokmärke. En lång pinne med en liten gubbe högst upp.

2012-06-12 @ 21:21:56
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0