Hemma idag

Sov oroligt och kände mig inte helt hundra när klockan väckte mig tidigt imorse. Stannade hemma och bra var nog det för sedan högg mensvärken till. Klantig som jag är fastnade jag i sladden till datorn igår och rev ner den. Datorn överlevde men piggen på sladden gick av. Så nu inväntar jag en ny så jag kan skriva resterande inlämningar. Jag får väl nöja mig med att läsa böcker och dricka chailatte i sängen.

Postat av: Ann

Vilken fin mugg!

Puss

2012-11-07 @ 13:15:01
Postat av: Linn

Inte kul att vawra krasslig, men det ser rätt mysgt ut ändå med finmugg och ett helt underbart blommigt överkast/täcke. Matchar perfekt :-)

I dag fick jag äntligen iväg mitt lilla paket till dig.

2012-11-10 @ 23:07:17
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0