Give with all your heart

Linn hade en jätterolig grej häromdagen på sin blogg som handlar om att dela med sig av sina skapelser till andra.
Jag nappade direkt och tänkte att ni också kan får vara delaktiga här!
 
Saxat från Linns blogg:
 
  • De tre första som kommenterar det här inlägget kommer att få en gåva - något personligt från mig till dig. Inom ett år (jag kommer att göra det inom två månader) kommer jag att skapa något bara för dig.
  • För att få presenten krävs dock att du ger dig in i leken helhjärtat. Sprid kärleken på din egen blogg och lova att skicka en present till de tre första som kommenterar ditt inlägg.
  • Du har 72 timmar på dig att göra ett inlägg om detta på din blogg, sedan går jag vidare till nästa person som kommenterat.
 
Om du vill ha något från mig hem i brevlådan och är beredd att göra detsamma för andra, lämna en kommentar här. Lämna också din e-postadress så att jag kan kontakta dig direkt. Och gärna din bloggadress så att jag och andra kan kika in hos dig!
 
Jag är beredd att skicka presenter över hela världen, så tveka inte att kommentera bara för att du råkar befinna dig i en annan tidszon eller på en annan kontinent än jag.
Postat av: Linn

Vad roligt att du är med! Jag mailar dig och ber om din adress, och sedan är det bara att sätta igång och pyssla med andra ord :-)

2012-10-11 @ 15:31:40
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0