Be a lighthouse

Jag hade superkul igår! Gick ut vid 21 till öltältet på torget. Vi pratade och skrattade, och larvade oss och skrattade och dansade. Jag hade superkul! Shirley Clamp och han Martin från BWO var här och uppträdde på torget också. Kvällen avslutades i lagom tid med en pizza framför ett avsnitt av Hart of Dixie.
   Angående Hart of Dixie så är jag fast. Jag har nu sett tre avsnitt och jag måste snart titta på ett till tror jag. Åh, det är så skönt att vara jobbfri några dagar! Men jag har plugg att göra. Jag har slutprov och examinationsuppgifter samt deadline på en inlämning på de kurser jag läst under sommaren, kommande vecka. Jag jobbar även tisdag-torsdag, lördag-söndag. Sen är det inget mer jobb inbokat och jag har skolstart den 27:e :)
   Idag ska jag nog ta en promenad, hälsa på mormor och skriva på den där inlämningen. Men först lite Hart of Dixie tror jag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0