You are, you have been, you will be, what you do

Har varit på gymet och cyklat en mil! Känns så bra! Nu börjar jag komma igång lite med träningen. Vill inte säga för mycket då jag är rädd för att misslyckas ännu en gång med att komma igång med träningen. Men tanken är att jag ska få in en rutin på detta. Jag borde antagligen planera in träningen för att lättare få den avklarad.
 
Nu håller jag på gör en omelett och sen bär det av mot jobbet för jobb 14-21. Ikväll ska jag hålla utkik efter resterna av en meteor(eller vad det nu var) som ska kunna ses på himlen omkring kl 22. Det ser tydligen ut som stjärnfall enligt min far.
 
Det är varmt här idag och luktar lite sensommar/höst ute. Det är trots allt inte riktigt vad jag anser vara bikiniväder då det blåser höstvindar, men jeans och kortärmat funkar absolut och såg någon kvinna med klänning förut.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0