Keep a true friend close with both hands

Igår gjorde jag något som jag har funderat på en tid. Jag cyklade till och från stugan. Totalt cyklade jag cirka 3 mil igår och det var kämpigt och svettigt, speciellt med en ryggsäck på ryggen. Men jag hade med mig lite ombyte jag kunde dra på mig efter ett svalkande dopp i sjön. Jag är så nöjd och supertaggad på mer träning!

Postat av: Linn

Bra gjort! Låter trots allt som en riktigt skön dag. Jag och cykeln har nyligen återupptäckt varandra, bra fordon.

Svar: Ja, det var en härlig och ny upplevelse. Jag cyklar en hel del eftersom jag inte har någon bil, men jag har också nära till fots och möjlighet att låna bil vid behov. Men det är mycket som är smidigt med cykel, man behöver till exempel aldrig hålla på krångla med att leta en parkeringsplats eller tänka på att tanka den! :)
Joahi

2012-08-06 @ 20:41:03
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: Bree

Bra jobbat!

Puss

2012-08-09 @ 07:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0