Macarons!

Jag slog på stort häromdagen och bakade makroner med passionssmak! Jag har ätit det typ tre gånger och har aldrig försökt baka det innan. Jag är faktiskt riktigt nöjd med resultatet. De kanske inte ser ut som de man köper i delikatessdisken med bakverk, men de smakade nog nästan bättre faktiskt!
 
Postat av: Hanna Bard

Vilket recept är det? :)

Svar: Jag har gjort efter Maria Öhrns recept i hennes bok: Macarons, Cupcakes, cakepops :)
Joahi

2012-06-22 @ 11:35:50
Postat av: Linn

Jag tycker att de ser jättefina ut! Jag har aldrig provat att göra macarons själv, men har hört att det ska vara rätt svårt att få till dem.


Svar: Det var inte så svårt, dock tar det lång tid att göra dem.
Joahi

2012-06-27 @ 19:57:59
URL: http://lyckoland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0