Att ta sig an en ny bok



Inget är som att börja på en ny bok. Även fast jag har läst texten på baksidan vet jag aldrig vad som kommer hända. Jag vet inte vilka karaktärer jag kommer möta eller deras öden. Lika lite vet jag vilka känslor boken kommer att ge mig som läsare eller om det kanske bara kommer kännas som ett tungt måste att ta mig igenom boken. Jag kan tyvärr inte avsluta en bok halvläst, utan jag måste läsa klart den även fast den är urusel. Men nu är det bokläsartider och jag får mer och mer tid för det framöver också. Det är tur, för jag har ett helt gäng olästa böcker som står och väntar på mig!
Postat av: Bree.

Böcker är fantastiska <3

Puss

2013-10-22 @ 15:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0