Changes and breakups

Det verkar inte funka tyvärr. Synkandet. Nu är det paus efter ca 8 mån. Verkar inte gå ihop. Jag tänker att allt bottnar i tidsbrist. Tidsbrist för varandra och relationer. Inte tillräckligt med tid att lära känna varandra (som egentligen tar flera år enligt mig). Det känns inte oväntat och jag försöker hålla mig sysselsatt för jag vet att det är bästa sättet för mig att hålla mig flytande. Helst för sysselsatt just nu. På dagens schema är det jobb 7-14.30 som står först!
Postat av: Bree.

<3
Puss

2013-10-07 @ 19:09:28
Postat av: Linn

Oj. Ta hand om dig. Har också gått igenom en separation nyligen. Det tar på krafterna.

2013-10-10 @ 16:32:29
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0