Humor is a good protection

Jag tänkte att jag kriget ett inlägg influerat av rubriken. Humor är SÅ viktigt! Speciellt för mig. Jag tycker verkligen att skratt förlänger livet och jag älskar att skratta. Antingen om jag skrattar med andra människor eller om någon får mig att skratta eller om jag får någon annan att skratta. Humor är härligt och helt fantastiskt! Även om inte alla har samma humor så är leenden smittsamma! Le mot främlingen du möter på gatan så kanske hen ler tillbaka! :)

Postat av: Johanna

sv: Hej! Förlåt för jättesent svar! Vi bodde på ett enkelt, fräscht och rätt billigt ställe som hette Melondistrict Marina i centrala Barcelona. Litet rum, men verkligen bra trots det! Mycket ungdomar som bodde där också, så det är ju bra ;D

2012-08-24 @ 20:15:44
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se
Postat av: Bree

Jag gillar inspirationskorten!
Puss

2012-09-08 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0