Det går bra nu?

Jag är lite sådär att jag inte riktigt vågar tala om hur bra jag har det just nu, hur bra jag mår och hur lycklig jag är för jag är rädd att om jag talar om det så kommer det att ryckas ifrån mig. Om jag säger det högt så kommer något ont att hända. Men att skriva om det är egentligen inte detsamma som att säga det högt. Jag försöker mest bara att finna mig i allt och vara glad och så, vilket jag är. Skolan går så bra och jag kan verkligen se slutet på utbildngen till och med, jobbet går bra, praktiken går bra. Kärleken är nytt och finns inte ord för. Mamma har slutat äta sina cellgifter och hon och jag ska åka till Yasuragi nästa vecka. Jag har min mysiga lägenhet, det är försommar. Jag har fantastiska vänner. Jag är lyckligt lottad som får träffa så många härliga människor både i min vardag och på fritiden. Jag är kär i världens finaste pojkvän! ♥
Postat av: Bree

Härligt!



Puss

2012-05-23 @ 10:33:48
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: L y d i a

svar,

Haha, då kanske Kenza haft en glugg över sig med konstant sol eller nåt, för jag känner igen mig i det du beskriver..! Men hey, vi har jättehärligt väder idag! Svettades som en tok i chinos, top och en tunn kofta. Sköööööönt :} (Inte att svettas, haha, men värmen!!)

2012-05-24 @ 16:42:08
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0