Soon

Snart är jag klar med utbildningen! Jag har två dagar kvar av praktiken och två inlämningar att skriva och skicka in. Och detta är slutspurt och sluttampen och jag är så trött! Idag har jag varit väldigt trött hela dagen. Jag sov i soffan igår eftermiddag, i ca tre timmar. I natt sov jag kanke 9 timmar och jag drömde bara en massa massa saker om sjukhuset. Hur jag själv var en allvarligt skadad patient som förlorat mycket blod. Jag tror att jag beställde mat till patienterna på fel datum men jag vet ju om att jag dubbelkollade flera gånger. Jag var fruktansvärt trött i huvudet igår och det var väldigt stressigt fram till lunch.
   Och idag har jag liksom bara latat mig fram till bortåt 14, då jag klev in i duschen. Jag har halvlegat i sängen och tittat på serier och ätit frukost två gånger. Och det var SÅ skönt!
 
See ya soon!
Postat av: Bree

Vad duktig du är gumman!!

Puss

2012-11-14 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0