Jag agerar som den jag vill vara

Vi är våra handlingar. När jag kontinuerligt agerar som den jag vill vara, transformeras jag också till den personen.
 

Källa: Inspirationskorten
Postat av: Linn

Så är det tror jag. Tanke och handling. Jag jobbar mycket med att bryta mönster och förändra just nu. Det är så tydligt att det inte bara går att gå omkring och tänka, det är aktiva handlingar som gör förändringen.

Svar: Ja, jag har också börjat märka det mer och mer. Jag känner kanske mest själv hur jag förändras till, något enligt mig, en bättre människa. Även om man får ta små steg och en sak i taget, så känns det så bra i själen!
Joahi

2012-09-04 @ 13:33:05
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: hmmm

Snygg blogg och lagt denna som favorit :)

2012-09-05 @ 05:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0